88929645
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

سه دلیل برای نوشتن محتوای مناسب

آنچه آژانس های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد

همانطور که می دانید، محتوای موجود در وب سایت یا شبکه های اجتماعی ابزاری مناسب برای بهبود و پیشبرد اهداف کسب و کار شما می باشد. بسیاری از کارآفرینان تصورشان بر این است که بازاریابان و یا متخصصان حرفه ای در زمینه سئو هستند؛ «من توانایی نوشتن این محتوا را دارم»، «من کارفرمای این شکت هستم، بنابراین توانایی بالاتی برای نوشتن متون مربوط به کسب و کار خود دارم»، «من تسلط مناسبی بر این موضوع دارم»؛ اینها بخشی از جملات و عبارات رایجی است که این افراد استفاده می کنند. بااینحال، یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ اکثر این کارفرمایان و کارآفرینان، بسیار زیاد و نامعقول بر روی توانایی های خود حساب کرده اند.

کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که از آژانس ها و شرکت های متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای تولید و مدیریت محتوای مورد نیاز خود استفاده می کنند، متقاعد شده اند که تجربه همکاری با یک شرکت با تخصص بالا در حوزه تولید محتوا، بهترین راه برای بهبود و پیشرفت اهداف دیجیتال مارکتینگ هر نوع کسب و کاری می باشد.

آنچه آژانس های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

  1. به روز بودن اطلاعات

شرکت های موفق در عرصه دیجیتال مارکتینگ، هیچگاه از یادگیری باز نمی ایستند؛ و این دلیل پیشرفت و موفقیت آنها در این عرصه است. روش ها و مسیرهای پیمودن مسیرهای بازاریابی آنلاین، هر روزه در جهان در حال تغییر بوده و به دنبال آن سلایق و علایق خوانندگان و مخاطبان نیز تغییر می کند. بنابراین، تمرکز می بایست بر روی الزامات مربوط به ارتباطات و افزایش دانش در مورد آنچه که مخاطبان به دنبال آن هستند، منجر به ایجاد استراتژی های مناسب تولید محتوا شده تا با بتواند درگیر شدن مخاطبان با محتوای شما، تاثیر بر آنها و در نهایت نیل به هدفتان را تضمین کند. این شرکت ها، به واسطه دانش و تجربه بالای خود، با نیازهای مربوط به مشتریان مختلف در کسب و کارهای گوناگون آشنایی کافی داشته و بنابراین بر اساس سلیقه و نظر طیفی که بیشترین برخورد و ارتباط را با نوع شغل شما دارند، اقدام به تولید محتوا می کنند.

  1. دیدگاه تخصصی و دقیق

آژانس ها و شرکت های دیجیتال مارکتینگ آگاه هستند که برای درک تقاضای مشتریان ضروری است که دیدگاهی فراتر از آنچه صاحبان مشاغل از درون مجموعه به کسب و کار خود دارند، داشته باشند؛ اینگونه است که مدیریت محتوا می تواند موثر باشد. عمده افراد جامعه و مخاطبان این مقاله، یقینا یک بار در زندگی نیاز به نوشتن مطلبی با عنوان «خود را توصیف کنید» داشته اند؛ علی الخصوص هنگامی که به دنبال یافتن شغل مورد نظر خود بوده و یا در حال معرفی خود به عنوان یک شرکت طراحی سایت در تهران می باشید، بدون شک نیازمند نوشتن این نوع مطالب بوده اید؛ این کار بسیار سخت بوده و نیازمند صرف مدت زمان طولانی است. اما دلیل آن چیست؟ حقیقت آن است که افراد، هنگامی که راجع به خود و یا کسب و کارشان صحبت می کنند، نمی توانند احساساتشان را در نظر نگرفته و یا به طور کامل آن را نادیده بگیرند؛ برخی ممکن است نقاط مثبت خود را بسیار اغراق آمیز بیان کرده و از اشاره به ضعف ها خودداری کنند و یا بالعکس. بنابراین، خواهید دید که اعتماد به متخصصان عرصه تولید محتوا چقدر در این مواقع مهم است؛ این افراد خبره، هرگز درگیر مسائل احساسی موجود در شرایط شده نمی شوند. علاوه بر این، متون و محتوای تولید شده در این زمینه کاملا واقع گرایانه بوده زیرا متخصصان تصویر حقیقی از برند شما را دیده و تنها مزایا و یا معایب را نمی بینند. برای مثال ممکن است شما به عنوان یک شرکت فعال در زمینه آی تی، یکی از بزرگترین مزایای خود را که توسط آن سعی در معرفی کسب و کار خود دارید، قیمت طراحی سایت پایین تر از سایر رقبا بدانید، اما بازاریابان دیجیتال و تولید کنندگان محتوا، سایر مزایایی که از رصد کردن شما و کسب و کارتان به آن واقف هستند را نیز در کنار آنچه وجود دارند بیان خواهند کرد.

  1. استفاده از مهمترین ابزارهای مدیریت محتوا

تقریبا همه ما اطلاعاتی در مورد سئو سایت ها و بهینه سازی موتورهای جستجو داریم. هرکس می تواند متنی برای یک وب سایت بنویسد اما آیا این متن می تواند از نقطه نظر بهینه سازی موتورهای جستجو نیز موثر باشد؟ بسیاری از کمپانی معتقدند که سئو چیزی شبیه یک چوب جادوگری است که می توان آن را بر روی متون تکان داده و از نتیجه فوق العاده آن لذت برد؛ اما چنین نیست. در چنین شرایطی که متن توسط افراد غیر متخصص نوشته شده و مطابق با سئو نمی باشد، کارکنان شرکت ها و آژانس های ارائه کننده خدمات سئو ملزم به انجام کار بیشتر، مرور مجدد متون و مطابق با آن صرف وقت بیشتر هستند. اما متخصصان حرفه ای که درک عمیقی از نکات مربوط به حوزه سئو دارند، می بایست از ابتدا  شروع به نوشتن محتوای مناسب کنند. تولید محتوای قوی و نوین، یک موضوع حیاتی در زمینه موفقیت کسب و کارها می باشد. بنابراین، پس از اتمام کار طراحی سایت شرکتی خود، با یافتن آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبر و متخصص، تولید محتوای خود را به آنها سپرده تا با خیالی آسوده، مخاطبان هدف را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

۲۱ , آذر ۱۳۹۶

دیدگاه های این مقاله