09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

گروه های گردشگری آنلاین

یک گروه مجازی می تواند به صورت سیستم اطلاعاتی موجود باشد به گونه ای که هر فردی بتواند مطلبی را به اشتراک بگذارد، مانند یک فروم ...

یک گروه گردشگری آنلاین یک جامعه مجازی یا شبکه اجتماعی چیست؟ چه مزایایی برای کسب و کارهای گردشگری دارند؟

گروه های گردشگری آنلاین چیست؟

یک گروه گردشگری آنلاین یک جامعه مجازی یا شبکه اجتماعی است که در دنیای آنلاین وجود دارد و اعضای آن وجود آن را توسط فعالیت هایی نظیر ارتباطات B2B، آموزش و شبکه های صنعتی امکان پذیر می کنند.

یک گروه مجازی می تواند به صورت سیستم اطلاعاتی موجود باشد به گونه ای که هر فردی بتواند مطلبی را به اشتراک بگذارد، مانند یک فروم یا جایی که تنها تعداد معدودی از افراد می توانند در آن مطلب به اشتراک بگذارند مانند بلاگ ها.

همانند دنیای واقعی، یک گروه آنلاین از اعضایی تشکیل شده است که راجع به مسائلی که برایشان مهم است بحث می کنند، تقویم های خود را برای اطلاع از رویدادهای مورد علاقه شان به اشتراک می گذارند و بر روی مسائلی که مورد علاقه آنهاست کار می کنند.

مزایای این گروه ها برای کسب و کار من چیست؟

یکی از مزیت های کلیدی که تور اپراتورها از طریق شرکت کردن در گروه های آنلاین کسب می کنند توانایی در ارتباط برقرار کردن با افراد حرفه ای است که در زمینه مشترک فعالیت می کنند و از طریق دیگری نمی توانند این ارتباط را به وجود آورند. از دیگر مزایا:

  • هزینه کم یا مجانی
  • دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته از طریق هر ارتباط اینترنتی

گروه های کلیدی که شرکت در آن می تواند سود آور باشد

تمامی گروه های موجود در لیست زیر خدمات مجانی ارائه می دهند. اکثر آنها به شما امکان افزایش دسترسی با پرداخت حق عضویت نیز می دهند.

گروه های گردشگری خاص متنوع وجود دارند. نمونه این گروه ها:

www.smartcompany.com.au

www.flyingsolo.com.au

یک گروه بسیار معروف بین کسب و کارهای کوچک استرالیایی است.

www.anthillonline.com

نکات برجسته الهام بخش، سختی ها و آزمون هایی برای توسعه کسب و کار و رشد تجاری سریع

www.springwise.com

شبکه ای از 15000 شرکت هوشمند،الهام بخش ایده های کارآفرینی

www.tnooz.com

یک گروه آنلاین که در مورد تغییرات و نو آوری های تکنولوژی و سفر  بحث می کنند.

www.mywebschool.com

یک انجمن آنلاین استرالیایی که به تور اپراتورهای گردشگری از طریق بازاریابی آنلاین کمک می کند. شامل انجمن سوال و جواب هم می باشد.

www.savvyoperator.com

یک  گروه آنلاین که به تور اپراتورها از طریق بازاریابی آنلاین کمک می کند. شامل پست هایی در بلاگ و انجمن ها می باشد که به تور اپراتورها اجازه می دهد تا سوال های خود را به اشتراک گذاشته و جواب دریافت کنند.

مشارکت کردن در مکالمات!

برنامه ریزی برای تعامل

هیچ دو انجمن و یا گروهی یکسان نیستند. وقتی شما فرد جدیدی در یک گروه هستید، به نظر ایده خوبی است تا ابتدا و قبل از مشارکت در مکالمات به نحوه اداره شدن آن گروه نگاه کنید. هر گروهی قوانین و مقررات منحصر به فرد خود را دارد. شاید برخی از این مقررات در طراحی سایت گردشگری نوشته شده باشد و با برخی دیگر از آنها در طول زمان عضویت آشنا شویم.

بر اساس توانایی مشارکت و سطح اعتماد به نفس شما، چند مرحله را باید قبل از پیوستن به مکالمه در نظر گرفت:

  • ابتدا یک یا دو گروه را انتخاب کرده و به عنوان تازه وارد به آنها بپیوندید. هیچ فعالیتی انجام ندهید، فقط به سادگی گوش دهید و بخوانید
  • بعد از چند هفته، شروع به افزودن ارزش نمایدد با پاسخگویی به چند مطلب
  • هنگامی که احساس راحتی و اعتماد به نفس داشتید، موضوعات خودتان را مطرح کنید
  • شاید به جایی برسید که دوست داشته باشید بیشتر مشارکت نمایید و رهبر یا گرداننده انجمن شوید و یا حتی گروه خودتان را بسازید.

چه چیزهایی را باید در مشارکت های آنلاین در نظر گرفت

هنگام مشارکت در فضای آنلاین باید به نوع آن گروه دقت کرد. آیا دارید در یک فضای عمومی پست میگذارید (آیا مکالمات شما میتواند مستقیم به کسب و کار شما وصل شود) یا در یک مکالمه خصوصی که مابین افرادی که با آنها صحبت می کنید شرکت کرده اید؟

در بسیاری از جوامع آنلاین، مباحث و نظرات توسط موتورهای جستجوگر خوانده و  فهرست گزاری می شوند. موتورهای جستجوگر میتوانند بهترین دوست شما باشند هنگامی که نظرات شما جذاب باشند، و بدترین دشمن شما نیز می تواند باشد زیرا نظرات شما را برای همیشه در حافظه خود ثبت می کنند.

قوانین طلایی به این شرح هستند:

  • قدرت موتورهای جستجوگر را در زمینه نشانه گذاری، ثبت و خواندن نظرات خود دست کم نگیرید.
  • مجموعه ای از پارامترهای مربوط به مباحثه را پیش روی خود بگذارید
  • سوال و پاسخ خود را ساختارمند بسازید: با بحث و مثال آن را تقویت کنید.

نتایج کلیدی یادگیری

  • اجتماع های آنلاین راه جذابی برای تور اپراتورها برای به دست آوردن دانش در مورد چگونگی بزرگ کردن کسب و کار خود می باشند
  • در نظر داشته باشد که حتی اگر جامعه ای بسته شود، موتورهای جستجوگر توانایی ثبت و قابلیت نشان دادن آن را به هر جستجوگری توسط جستجوی کلمه کلیدی خواهند داشت.
28 بهمن 1395

دیدگاه های این مقاله