88929645
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | هزینه آنلاین

استفاده موثر از تگ های عنوان و توضیحات

استفاده از عنوان و کمی توجه در خصوص توضیحات متا در طی فرآیند طراحی وب سایت ، همواره تاثیر زیادی را روی مخاطب هدف خواهد داشت. در حقیقت تعداد کمی از طراحان ...
استفاده از تگ عنوان و توضیحات

استفاده از عنوان و کمی توجه در خصوص توضیحات متا در طی فرآیند طراحی سایت، همواره تاثیر زیادی را روی مخاطب هدف خواهد داشت. در حقیقت تعداد کمی از طراحان وب سایت این اختیار را به صاحبان وب سایت می دهند که جزئیات و اصول اولیه را بدانند. اما یکسری از نکات اساسی در طراحی استفاده از توضیحات متا و همچنین برچسب های مناسب است. استفاده از این موارد در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. استفاده از محتوای بهینه در طراحی یکی از مهم ترین مراحل است و بخشی از قیمت طراحی سایت را به خود اختصاص می دهد.

با جست و جوی کلمات کلیدی مناسب و همچنین توضیحات متا، موتور جست وجو؛ شما را به بهترین نتیجه ی ممکن خواهد رساند و این امر در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت بسزایی دارد. مشتری معمولا به وب سایت هایی رجوع می کند که نهایت در صفحه اول موتور جست و جو نمایش داده شوند. در موتور جست و جوی گوگل، موضوعات پیشنهاد شده با فونت بزرگ و به رنگ آبی نمایش داده خواهند شد. در نگاه اول یاهو و گوگل بنظر از یک موتور جست و جوی یکسان استفاده می کنند، اما در واقع این چنین نیست. اولین تفاوت اصلی بین این دو موتور جست و جو در طول و تعداد کاراکترهای آن ها است. توضیحات متا در گوگل 150 کلمه است و عنوان و موضوع حدود 50 کلمه هستند و این در حالی است که در یاهو و بینگ این مقادیر به ترتیب  برای متا به 161 تا 150و  برای عنوان به 72 تا 65 کلمه می رسد. دانستن این موارد در انتخاب و نوشتن موضوعات یک دانش اساسی است. اگر توضیحات متا، اضافی باشد، دیگر نمی توان به جذب مشتری پرداخت.

تفاوت بعدی در نمایش کلمات برجسته یا بولد شده است. تمام موتورهای جست و جو، کلمات کلیدی را به صور برجسته نمایش می دهند. اما یاهو یک الگوریتم جداگانه برای این قضیه دارد و به صورت کدبندی کلمات کلیدی و متا را نشان می دهد.

استفاده از محتوا تاثیر زیادی در جست و جوی مخاطب دارد. مخاطبان همواره دنبال موضوعات جدید می گردند و اگر به محتوای تکراری برسند به دست اول نبودن موضوع پی خواهند برد و وب سایتی که کپی شده است در مرحله بعدی علاقه ی آن ها قرار می گیرند. برچسب ها برای جست وجوی کلمات در گوگل و یا دیگر موتور های جست و جو تاثیر دارد. برخی از برند ها دیگر اکنون خیلی معروف شده اند. به طور مثال تویوتا را همه به عنوان  یک برند معتبر در خودرو سازی می شناسند و به همین دلیل موتور های جست و جو نیز با توجه به الگوریتم هایی که دارند کلمات شبیه به آن را به مخاطب پیشنهاد می دهند. به عنوان مثال اگر کاربری تایتا را در موتور جست و جو سرچ کند، موتور جست و جو باز این برند را به مشتری پیشنهاد خواهد کرد.

برای استفاده از محتوای مناسب در طراحی وب سایت استفاده از نیروی متخصص، ضروری است. چرا که صاحب وب سایت نمی تواند تمرکز لازم را برای تولید محتوای خوب و بهینه یا سئو شده داشته باشد. پس استفاده از محتوای مناسب یک کلید اساسی در طراحی است.

۱۶ , خرداد ۱۳۹۶

دیدگاه های این مقاله