به عنوان مثال، یک سایت کیف و کفش می تواند تنها برای معرفی فروشگاه، محصولات و بررسی آن ها طراحی شود و اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار دهد و نیازی نیست تا حتما امکان فروش و ارسال کیف و کفش را هم داشته باشد. هرچند که با در نظر گرفتن آینده فروش و تجارت اینترنتی، توصیه ما این است که از همین امروز طراحی سایت کیف و کفش خود را بر مبنای سایت فروشگاه آنلاین بنا کنید تا طی چند سال آینده جزو فروشگاه هایی باشید که خیلی زود اهمیت طراحی سایت کیف و کفش را درک کرده اند و به این ترتیب بتوانید از رقیبانتان جلو بزنید. از اینرو، سایت کیف و کفش شما باید عکس کافی و مناسب از محصولاتتان داشته باشد. باید به مشتریان تان کمک کنید تا بتوانند محصولات را به طور کامل مشاهده کنند. ما پیشنهاد می کنیم تا جای ممکن درباره جنس، طراحی و مدل کیف و کفش ها به مشتریانتان اطلاعات بدهید. به این ترتیب سایت کیف و کفش شما هم به مشتریان در انتخاب راحت تر کمک می کند و هم رتبه بهتری در جستجو گوگل پیدا می کنید.
این جاست که در کنار طراحی لوگو و طراحی کارت ویزیت و کارهایی مشابه، فناوری به کمک خریداران و فروشندگان آمده و به هر دو طرف کمک می کند تا با استفاده از طراحی وب سایت کیف و کفش، خرید و فروش را راحت تر و سریع تر کند. چرا که نه! دیگر کسی نمی تواند اهمیت حذف کردن رفت و آمدهای غیر ضروری را در زندگی پرسرعت امروزی نادیده بگیرد. حتی افراد مسن تر هم به خوبی می دانند که بهتر است بسیاری از کارها را با استفاده از اینترنت انجام دهند. به همین دلیل است که بازار وب سایت های فروشگاهی آنلاین روز به روز در حال داغ تر شدن است و کمتر می توان فروشگاه کیف و کفش خوبی را پیدا کرد که هنوز اقدام به طراحی سایت کیف و کفش نکرده باشد. البته نیازی نیست تا حتما سایت یک فروشگاه، فروشگاه آنلاین هم باشد!
در بازار داغ کسب و کار امروز، به نظر می رسد، صرفنظر از شغلی که داریم، داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی و یک وب سایت حرفهای، ضروری شده است. یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا ببینید چند سایت فروش لباس و حتی به طور تخصصی تر، سایت کیف و کفش به چشمتان می خورد! بارها و بارها برای همه ما پیش آمده که برای خرید یک محصول مثل همان کیف و کفش، ساعت ها و حتی روزها وقت صرف کنیم و به چندین فروشگاه در مناطق مختلف شهر سر بزنیم تا بتوانیم چیزی را که مد نظر گرفته ایم، پیدا کنیم. اوضاع وقتی پیچیده تر می شود که قیمت هم برایمان مهم باشد و به این ترتیب شاید مجبور باشیم به چندین فروشگاه سر بزنیم تا در آخر با مقایسه بین قیمت ها، تصمیم بگیریم چه محصولی را از کدام فروشگاه بخریم! اما واقعا راه ساده تری وجود ندارد؟! البته که هست. طراحی سایت کیف و کفش. واقعیت این است که مشتری حق دارد ساده و بدون دردسر خریدهای خود را انجام دهد.
چرا طراحی سایت کیف و کفش؟!
در طراحی سایت کیف و کفش میتوان یک بخش نظرات هم گنجاند. اهمیت بخش نظرات در دریافت نیازمندیهای مشتری و بازخورد بازار و همچنین افزایش اعتماد مشتری غیرقابل انکار است. کاربران معمولا به دنبال نظرات سایر کاربران و مشتریان می گردند تا بنا به تجربه دیگران بهتر تصمیم بگیرند. پس سایت کیف و کفشی موفق تر است که بتواند این امکان را فراهم کند.
پس از طراحی سایت کیف و کفش، به سادگی می توانید سایتتان را به روز نگه دارید. هر چند که پیشنهاد ما این است که این نظارت و به روز رسانی را هم بر عهده همان گروه طراحی سایت بگذارید. چرا که آن ها به خوبی می دانند چگونه رتبه سایت شما را در گوگل بالا نگه داشته و حتی ارتقا دهند.
طراحی سایت کیف و کفش موجب بهرهمندی شما از مزایای فناوری اطلاعات میشود. بدین صورت که کسب و کار شما محدود به یک خیابان و یک شهر و تنها زمانی که در مغازه هستید، نمیشود. مشتریان در سراسر کشور و در هر زمان میتوانند محصولات شما را ببینند و سفارش دهند.
نکته مهم در طراحی سایت کیف و کفش این است که بتوانید مشتریانتان را مدتی طولانی در سایتتان نگه دارید. این کار را فقط با دادن اطلاعات مناسب و طراحی جذاب و اصولی سایتتان می توانید انجام دهید به طوری که کاربر به طور مداوم به سایت کیف و کفش شما سر بزند و شما را به عنوان یک مرجع بشناسد.
هزینه یا سرمایه گذاری!
ما کاملاً درک میکنیم که شما هماکنون نگران قیمت طراحی سایت هستید. سؤالاتی زیادی در ذهن خود دارید و در این فکر هستید که آیا واقعاً طراحی سایت کیف و کفش ارزشش را دارد؟ در ازای این هزینه چه مقدار سود نصیبتان میشود؟ در چه مدت زمانی هزینهای که کردید جبران میشود و آیا در دراز مدت این کار به نفع شما هست یا خیر؟ حتماً از اهمیت تبلیغات در موفقیت یک کسب و کار آگاه هستید. چه بسا کسب و کارهایی که محصولات بسیار باکیفیتی داشتند ولی به دلیل تبلیغات ضعیف، نتوانستند خودشان را در بازار مطرح کنند. چهره تبلیغات در دنیای امروز مدام در حال تغییر است. در تبلیغات سنتی، شما محدود به بنرها و پوسترها هستید. نهایتاً بتوانید در روزنامهای آگهی چاپ کنید. در حال حاضر رسانهای به نام اینترنت وجود دارد که سرعت رشد آن بیش از هر رسانه دیگر بوده است. تبلیغات مؤثر در این رسانه، آینده کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد. راههای زیادی برای ورود به این رسانه وجود دارد. میتوانید از شبکههای اجتماعی و جادوی به اشتراک گذاری و لایک آنها هم استفاده کنید. اما طراحی سایت کیف و کفش همانند ساخت یک پایگاه مستحکم در فضای مجازی است. سایت شما منبعی برای صفحات شبکههای اجتماعی شما خواهد شد. در سایتتان هر محتوایی که بخواهید به هر شکلی قابل تعبیه است. سپس میتوانید همین محتوا را با فشردن یک دکمه به تمام شبکههای اجتماعی منتقل کنید. بدین صورت هم مدیریت شبکههای اجتماعی را بسیار ساده کردهاید و هم خود را در قید و بند قالب این شبکهها محدود نساختهاید. علاوه بر شبکههای اجتماعی، بسیاری از کاربران اینترنت نیازهای خود را از طریق جستجو به دست میآورند. جستجویی که مشتری احتمالی شما انجام میدهد میتواند عبارتی مانند خرید کیف و کفش باشد یا جستجو برای دریافت اطلاعات در مورد برندهای مختلف، بهترین نوع کفش ورزشی، کفش مناسب کوهنوردی و غیره. چنین جستجوهایی پتانسیل بسیار بالایی برای جذب مشتری دارند. چنانچه بتوانید یک سایت مرجع در زمینه کیف و کفش باشید، مشتری با هر جستجو سایت شما را خواهد یافت. هر بار که سایت شما را ببیند، اعتمادش به شما بیشتر و بیشتر میشود. در نهایت اگر قابلیت خرید در سایت شما وجود داشته باشد، بازدیدکننده تبدیل به مشتری خواهد شد. اگر هم مشتری از خرید خود احساس رضایت کند، دفعات بعدی هم به سایت شما مراجعه خواهد کرد. بدین ترتیب شما با صرف هزینه کم و بدون نیاز به حضور دائمی، مشتری وفادار به دست خواهید آورد. همین مشتری وفادار، بهتریت منبع تبلیغ برای شماست. تحقیقات نشان دادهاند که سفارشهایی که از طرف دوستان دریافت میشوند، بیشترین تأثیر را در انتخاب مشتریان دارند. بنابراین تا میتوانید بر روی وفاداری مشتری از طریق وب سایت تان کار کنید. خود را محدود به یک محله و یک شهر نسازید. با طراحی سایت کیف و کفش، گستره دسترسی مشتریان به شما افزایش چشمگیری خواهد یافت. از طرف سایت انعطاف بسیار بالایی دارد. در هر زمان که بخواهید، میتوانید خدمات مختلفی به سایت خود اضافه کنید. اگر پس از مدتی احساس کردید که سایت شما به بخش مقایسه کالا نیازمند است، افزودن آن کار سادهای خواهد بود. شاید بخواهید سیستم مدیریت مشتری پیچیدهای داشته باشید و از طریق آن به مشتریان خود تخفیفهای شخصیسازی شده بدهید. این کار هم از طریق وبسایت با سهولت بسیار بیشتری انجام میشود.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید وب سایتی را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید و ببینید که صفحه به هم ریخته است؛ نوشته ها و عکس ها جا به جا شده و نمی توانید چیزی را که می خواهید پیدا کنید. تمام این مشکلات به این دلیل به وجود آمده اند که وب سایت مورد نظرتان واکنشگرا یا ریسپانسیو نیست. طراحی سایت کیف و کفش به صورت واکنشگرا به اینمعنی است که وب سایت شما می تواند بر روی دستگاه هایی با صفحات نمایش با اندازه های مختلف، به درستی نمایش داده شود؛ به عبارت دیگر سایت واکنشگرا، سایتی است که بر اساس سایز صفحه نمایش بتواند طراحی خود را تغییر داده تا محتوای آن در هر صفحه نمایشی به درستی دیده شود؛ چه این وب سایت کیف و کفش بر روی یک مانیتور با اندازه بسیار بزرگ باز شود یا از یک لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی کوچک استفاده کنید. امروزه بیشتر افراد به استفاده از دستگاه هایی با صفحات نمایش کوچک تر روی آورده اند و به این ترتیب میزان استفاده کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت افزایش یافته است. از سوی دیگر، اهمیت تجربه کاربری و سادگی استفاده از خدمات طراحی وب سایت کیف و کفش هم دلیل دیگری بوده است برای این که از سال 2013، طراحی وب سایت کیف و کفش واکنشگرا به یکی از مباحث داغ و پرطرفدار در طراحی وب سایت تبدیل شود.
امکانات و ویژگی های سایت کیف و کفش
چرا طراحی سایت کیف و کفش توسط دوسنت؟!
سیستم قدرتمند وردپرس
سه ماه
10 الی 30 روز
طراحی سایت کیف و کفش یکی از بهترین و مقرون به صرفهترین راههای گسترش کسب و کار شماست. کافی است که کار را به تیمی کاردان بسپارید. تیمی که با استخراج دقیق نیازمندیهای شما، به بهترین شکل سایت شما را پیادهسازی نماید. در طراحی سایت کیف و کفش، محتوای تصویری حرف اول را میزند. عکسهای باکیفیت و پخش فیلمهای تبلیغاتی موجب افزایش زمان ماندن بازدیدکننده در سایت شده و احتمال خرید را توسط وی بالا میبرد. باید در سایت کیف و کفش خود مقدار کافی اطلاعات و محتوا قرار دهید تا مشتری با هر کلیدواژه مرتبطی، وب سایت شما را بیابد. در صورتی که برای خود در شبکههای اجتماعی صفحه ساختهاید، آنها را به وب سایت کیف و کفش خود متصل نمایید تا هم مدیریت صفحات اجتماعی برای شما سادهتر شود و هم با انعطاف بیشتری محتوای خود را در فضای مجازی منتشر کنید. اگر واقعا میخواهید که بیشترین بهره را از سرمایهگذاری خود ببرید، در همین ابتدا به پیادهسازی بخش فروش آنلاین اقدام کنید. با این اقدام، گستره مشتریان شما از یک شهر فراتر رفته و دیگر محدود به زمان و مکان نیستید. بدین ترتیب میتوانید فروش خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید. پس فرصت را از دست ندهید. زمان حرف اول را در اعتبار یک وب سایت میزند.