از دیگر ایدههای طراحی سایت خودرو میتوان به ایجاد یک وب سایت برای خدمات پس از فروش اشاره کرد. این ایده خود میتواند تبدیل به چندین وب سایت بشود. گزینه اول طراحی وب سایت آموزش است که کلیه نکات مربوط به نگهداری، تعمیر و تغییر در خودرو را آموزش دهد. در چنین سایتی محتوا حرف اول را میزند و باید محتوای ویدیویی در اولویت باشد. قطعاً راهاندازی این سایت مورد استقبال فراوان صاحبان خودرو واقع میشود. گزینه دوم، طراحی سایت خودرو جهت تأمین قطعات یدکی به صورت عمده و خرد میباشد. مشتریان این سایت تعمیرگاههای خودرو یا حتی دارندگان خودرو خواهند بود. تعمیرکاران هم میتوانند به فضای مجازی وارد شوند. حتماً برای همه ما پیش آمده است که در زمان نامناسبی خودرویمان خراب شود. مثلاً در مسافرت یا در محلهای ناآشنا. در چنین مواقعی نمیدانیم که به کدام تعمیرکار مراجعه کنیم و خودرویمان را به دست چه کسی بسپاریم. تعمیرکاران بزرگ میتوانند اقدام به طراحی سایت خودرو برای خود نمایند و خود را در فضای مجازی معرفی کنند. انتخاب کلیدواژههای مناسب در طراحی این سایت امری بسیار مهم است. با توجه به منطقه و شهری که در تعمیرکار در آن قرار دارد و نوع خدماتی که ارائه میکند، باید کلیدواژهها انتخاب شوند و سایت در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد.
چندین امکان برای طراحی سایت خودرو وجود دارد. مورد اول، طراحی یک سایت فروش مستقیم است. یعنی سایتی که به فروش خودرو بپردازد. این سایت باید شامل اطلاعات وسیعی از انواع خودروها باشد و کاربر بتواند به راحتی در کاتالوگ خودروها به جستجو بپردازد. هم اکنون هم تعدادی سایت فارسی زبان به ارائه چنین خدمتی مشغول هستند. دریافت بازخورد و نظرات کاربران یکی از ضروریات چنین سایتی است. گزینه دیگر طراحی سایت خودرو به صورت یک مجله آنلاین است. بسیاری از مردم علاقه دارند که اخبار و اطلاعات مرتبط با ماشینهای مختلف را به روز مطالعه کنند و فیلمهای مدلهای جدید را تماشا نمایند. طراحی یک سایت تخصصی خبری برای خودرو به خوبی میتواند این نیاز را پاسخگو باشد. مورد دیگر طراحی سایت خودرو جهت خرید و فروش ماشینهای دست دوم است. چنین سایتی را در ادبیات تجارت الکترونیک، یک بازار الکترونیک یا e-marketplace مینامند. چنین سایتی فضایی است برای آشنایی خریداران و فروشندگان با یکدیگر. یکی از نمونههای مطرح چنین سایتی، ایبی است که مکانیزم حراج را هم به بازار افزوده است. به صورت سنتی، نمایشگاههای اتومبیل، وظیفه فروش خودروهای دست دوم را بر عهده دارند. طراحی سایت خرید و فروش خودرو دست دوم میتواند گزینه خوبی برای یک استارت آپ باشد.
اولین لحظات رانندگی با خودروی جدید برای هر کسی لذتبخش است. زمانی که خودرو را تحویل گرفتهایم و اولین استارت را میزنیم، هیجان خاصی وجود ما را فرا میگیرد. اما شاید این شیرینی فقط همان لحظه برقرار باشد. انتخاب ماشین مناسب فرآیند خستهکننده و زمانبری است. به ویژه اینکه روز به روز، بر تعداد گزینههای بازار افزوده میشود. تا چند سال پیش، دو برند مطرح در زمینه خودرو در ایران وجود داشت که هر کدام مدلهای مختلفی به بازار روانه کرده بودند. در حال حاضر، به تعداد برندهای موجود در بازار افزوده شده است. در مناطق آزاد شمال و جنوب کشور هم انواع و اقسام ماشینهای خارجی وارد شده است که بر تعداد انتخابهای مشتریان افزوده است. در هر شهری هم تعداد زیادی نمایشگاه اتومبیل وجود دارد که به صورت سنتی به خرید و فروش ماشینهای دست دوم میپردازند. پس از خرید، ماشین هم خدمات پس از فروش و خرید قطعات یدکی به همراه لوازم تزئینی از جمله دغدغههای مشتریان است. در کل این زنجیره تأمین پیچیده، وجود یک چیز احساس میشود: طراحی سایت خودرو. با توجه به علاقه وافر مردم کشورمان به مبحث خودرو و افزایش گزینههای انتخاب آنها، وجود وب سایتهای تخصصی خودرو یک نیاز ضروری جامعه است.
چرا طراحی وب سایت خودرو؟!
بحث خودرو طرفداران زیادی در جامعه ما دارد و جوانان بسیار به پیگیری اخبار مرتبط با کمپانیهای بزرگ خودروسازی علاقهمندند. طراحی سایت خودرو برای بازتاب این اخبار کمک به گسترش دانش مربوط به خودرو، میتواند مخاطبان بسیاری را جذب کند و سایت موفقی برای شما به ارمغان آورد.
طراحی سایت خودرو برای کلیه افرادی که در زمینه خودرو فعالند، یکی از گزینههای مناسب تبلیغات است. روز به روز بر تعداد افرادی که در فضای مجازی به جستجو برای رفع احتیاجات خود میپردازند، افزوده میشود. بازاریابی محتوایی در اینجا اهمیت ویژهای دارد. شما میتوانید بر اساس شهری که در آن هستید و خدمتی که ارائه میکنید، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان را به سمت خود جذب کنید.
طراحی سایت خودرو برای افرادی که در این صنعت دستی دارند و به زیر و بم آن آشنا هستند، یک گزینه بسیار مناسب برای راهاندازی یک استارتآپ و گسترش کسب و کارشان است. کافیست به یک تیم طراح سایت حرفهای رجوع کنید و دانش و توان فنی خود در زمینه خودرو را به فضای مجازی وارد نمایید.
طراحی سایت خودرو میتواند نقش مهمی در اتوماسیون بخشهای مختلف زنجیره تأمین خودرو داشته باشد. شما میتوانید در زمینه فروش خودرو، نقد و بررسی، فروش لوازم جانبی، تزئینات داخلی و سایر موارد اقدام به طراحی سایت نمایید و خدمات خود را به گستره وسیعتری از مشتریان عرضه کنید. از جمله این خدمات، طراحی سایت خودرو برای تبادل خودروهای دست دوم است.
هزینه یا سرمایه گذاری!
شاید برای بسیاری از کسانی که در زمینه خودرو فعالند، دنیای وب و فضای مجازی کمی ناآشنا باشد و احساس کنند که نیازی به ورود به این فضا ندارند یا هر گونه سرمایهگذاری را در این زمینه بیهوده بدانند. حقیقت اینست که ورود به فضای مجازی برای هر صنعتی و هر صاحب سرمایهای، سرمایهگذاری است به شرط آنکه این ورود با هدف و برنامه باشد و یک تیم متخصص بخش فنی کار را بر عهده بگیرد. هر فعالیت اقتصادی در حوزه فناوری اطلاعات با حجم عظیمی از فعالیتهای فنی گره خورده است و برای موفقیت هر کسب و کار آیتی، باید حجم عظیمی از فعالیتهای تخصصی انجام شود. طراحی سایت خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. تفاوتی ندارد که میخواهید به چه شکلی به یک سایت خودرو راه بیاندازید. به هر حال، رعایت یک سری اصول اولیه ضروری است. به عنوان مثال، طراحی سایت خودرو برای خرید و فروش خودروهای دست دوم را در نظر بگیرید. این یکی از پیچیدهترین انواع بازار مجازی است که با محوریت خودرو میتوان تشکیل داد. مرحله اول، طراحی مدل کسب و کار شماست. باید مشخص کنید که قرار است چه ارزشی را به مشتری ارائه دهید. این ارزش قرار است به چه کسانی ارائه شود یا به عبارت دیگر طراحی سایت خودرو برای چه کسانی قرار است انجام شود؟ راههای ارتباط شما با مشتری کدامند؟ برنامه تبلیغات شما چگونه است؟ آیا میخواهید از تبلیغات فیزیکی استفاده کنید؟ نیاز به تولید محتوا، سئو و تبلیغات در شبکههای اجتماعی چقدر است؟ در کدام سایتها بنر تبلیغاتی شما باید نصب شوند؟ در کنار همه اینها درک صحیح و کاملی از بازار بسیار ضروری است. باید رقبای خود را بشناسید. بدانید که چه ارزش اضافهتری را به آنها ارائه میکنید. از همه مهمتر، تصمیمگیری در مورد نحوه درآمدزایی است. چگونه قصد دارید خدمت ارائه شده را به درآمد تبدیل کنید؟ کدام بخش از خدمت به صورت رایگان است و از کدام بخش باید درآمدزایی شود؟ تمامی این سؤالات باید پیش از طراحی سایت خودرو پاسخ داده شوند. در فاز طراحی هم تصمیمات مهمی پیش روی شماست. نکته اینست که اگر از یک تیم طراحی سایت حرفهای استفاده کنید، تصمیمات بخش فنی همه از دید شما مخفی خواهند شد و به تیم طراحی سایت واگذار میشوند. در این شرایط، شما تنها باید سؤالات اساسی را پاسخ بگویید و طرح کسب و کار خود را ترسیم نمایید. پس در صورتی که طرح کسب و کار خوبی داشته باشید و کارهای فنی را به یک تیم متخصص واگذار نمایید، طراحی سایت خودرو برای شما یک سرمایهگذاری بسیار سودآور خواهد بود. حال فرض کنیم که یک کسب و کار فیزیکی در زمینه خودرو دارید، مثلاً یک تعمیرگاه یا فروشگاه لوازم جانبی و تزئیناتی. در اینصورت طراحی سایت خودرو برای شما چه مزیتی دارد؟ پاسخ واضح است. هیچ گاه قدرت رسانه اینترنت را دست کم نگیرید. هم اکنون بیشتر کاربران اینترنت جوانان 18 تا 25 سال هستند. این افراد معمولاً صاحب خودرو نیستند ولی تا چند سال آینده مصرفکنندگان اصلی خودرو همین افراد خواهند بود. در اینصورت یکی از منابعی که این افراد به دنبال رفع احتیاجات مرتبط با خودرو خواهند بود، اینترنت و فضای مجازی است. جستجو برای تعمیرگاه مناسب در یک محل، جستجو برای بهترین فروشنده قطعات جانبی، مطالعه نقد و بررسی خودروهای مختلف، فروش خودروی دست دوم، کسب اطلاعات در زمینه تعمیرات و نگهداری خودرو و حتی خرید خودروی نو از مواردی خواهد بود که مشتریان آینده به صورت وسیع برای انجام آن به اینترنت مراجعه خواهند کرد. پس در صورتی که هم اکنون اقدام به طراحی سایت خودرو نمایید، در طی چند سال آینده یک گام از دیگران جلوتر خواهید بود. در اعتبار یک سایت، زمان یکی از فاکتورهای اساسی است.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید وب سایتی را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید و ببینید که صفحه به هم ریخته است؛ نوشته ها و عکس ها جا به جا شده و نمی توانید چیزی را که می خواهید پیدا کنید. تمام این مشکلات به این دلیل به وجود آمده اند که وب سایت مورد نظرتان واکنشگرا یا ریسپانسیو نیست. طراحی سایت خودرو به صورت واکنشگرا به اینمعنی است که وب سایت شما می تواند بر روی دستگاه هایی با صفحات نمایش با اندازه های مختلف، به درستی نمایش داده شود؛ به عبارت دیگر سایت واکنشگرا، سایتی است که بر اساس سایز صفحه نمایش بتواند طراحی خود را تغییر داده تا محتوای آن در هر صفحه نمایشی به درستی دیده شود؛ چه این وب سایت خودرو بر روی یک مانیتور با اندازه بسیار بزرگ باز شود یا از یک لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی کوچک استفاده کنید. امروزه بیشتر افراد به استفاده از دستگاه هایی با صفحات نمایش کوچک تر روی آورده اند و به این ترتیب میزان استفاده کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت افزایش یافته است. از سوی دیگر، اهمیت تجربه کاربری و سادگی استفاده از خدمات طراحی وب سایت خودرو هم دلیل دیگری بوده است برای این که از سال 2013، طراحی وب سایت خودرو واکنشگرا به یکی از مباحث داغ و پرطرفدار در طراحی وب سایت تبدیل شود.
امکانات و ویژگی های وب سایت خودرو
چرا طراحی سایت خودرو توسط دوسنت؟!
سیستم قدرتمند وردپرس
سه ماه
10 الی 30 روز
خودرو و کلیه مسائل مربوط به آن، حضور پررنگی در وب ندارند. افراد فعال در این حوزه، چه خریداران و چه تأمینکنندگان، برای رفع احتیاجات خود زیاد به فضای مجازی رجوع نمیکنند. این روند طی چند سال آینده تغییرات اساسی خواهد داشت. هم اکنون هم برخی از پربازدیدترین سایتهای ایران، سایتهایی هستند که در زمینه خودرو فعالیت دارند. اگر در زمینه خودرو فعالیت دارید و به ریزه کاریهای این صنعت آشنا هستید، هم اکنون اقدام به طراحی سایت خودرو نمایید. این سایت در هر زمینهای میتواند باشد. از تولید محتوای خبری گرفته تا آموزش تعمیر و نگهداری خودرو و فروش انواع لوازم جانبی و خودرو. روشهای درآمدزایی از یک سایت خودرو هم بسیار متنوع است. باید فکر خوبی داشته باشید و ایده خود را به صورت منسجم در بیاورید. پس از آن کافیست به یک تیم متخصص رجوع نمایید. تیمی که توانایی طراحی سایت خودرو بر اساس نیازمندیهای شما را داشته باشد. فرآیند طراحی سایت پیچیده است و مهارتهای زیادی در آن دخیل هستند. وب سایت خودروی شما باید از ظاهری زیبا داشته باشد، به نحو بهینه کلیه کارکردهای نرمافزاری در آن پیاده شود، برای موتورهای جستجو بهینه شود و رابط کاربری مناسبی داشته باشد. اگر فرد خوش فکری هستید و تمایل دارید در آینده این صنعت نقش مهمی را بازی کنید، هم اکنون به شرکت دوسنت مراجعه کرده و به طراحی سایت خودرو اقدام کنید. ما مفتخریم که طراحی سایت خودروی شما را عهدهدار شویم. شرکت دوسنت با تیمی مجرب شامل برنامهنویسان، طراحان، تحلیلگران سیستم و تولیدکنندگان محتوا، بهترین محصول نرمافزاری را به شما ارائه خواهد کرد. تجربه کار با شرکت دوسنت، تجربهای حرفهای و لذت بخش خواهد بود و رضایت کامل شما را از محصول نهایی جلب خواهد کرد.