09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

همه چیز درباره فشن مارکتینگ

صنعت مد و فشن بهترین محیط برای پیاده سازی تکنولوژی های برندینگ و مارکتینگ است.

صنعت مد و فشن بهترین محیط برای پیاده سازی تکنولوژی های برندینگ و مارکتینگ است زیرا هرچه در این حیطه ارائه می شود، وابسته به هنر می باشد. البسه و برندهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، تنها به معنای پوششی برای بدن نیستند بلکه تصویر و سبکی از زندگی هستند که صنف خاصی را تشکیل می دهند که از آن با نام صنعت مد و فشن یاد می شود.

وظیفه فشن مارکتینگ، برقراری ارتباط مناسب ما بین مصرف کننده ها و تولید کنندگان این صنعت است. آنچه اغلب مشاهده می کنیم این است که برخی مجموعه ها ارتباطات مناسبی از طریق این نوع بازاریابی به دست آورده اما برخی دیگر همچنان در سایه قرار دارند. طراحان دسته اول، آینده نگر بوده و نیازها و خواسته های مشتریان را پیش بینی می کنند اما دسته دوم، معمولا از روش های قدیمی که امروزه جوابگو نیست استفاده می کنند.

شبکه های اجتماعی، موثرترین روش برای خلق تصویر مناسب برای یک برند از مسیر مد و فشن و در نتیجه افزایش فروش آن می باشند. اگر برند شما هیچ کدام از این شبکه های اجتماعی را مورد استفاده قرار ندهد، بخش اعظمی از مخاطبان هدف خود را از دست خواهید داد.

بنابراین، در این مقاله قصد داریم تعدادی از ویژگی های مهمی که تجارت مد و فشن برای ماندگار شدن در شبکه های اجتماعی و موثر بودن در آنها می بایست دارا باشد را مورد بحث قرار می دهیم.

  • آنالیز فروش بازار

هر شرکت می بایست اطلاعات دقیق، به روز و عمیقی را درباره خرده فروشی در بازار، بازاریابی و بخش های گوناگون مربوط به فروش داشته و توانایی آنالیز این داده ها و بهبود آنها از طریق فشن مارکتینگ را ایجاد کند.

  • تصاویر

ظاهر حساب شخصی شما در شبکه های اجتماعی و دید اولیه ای که توسط مخاطب ایجاد می شود، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی مد و فشن بوده و در موفقیت شما نقش مهمی دارد. تمامی تصاویری که از محصولات شما ارائه می شود می بایست دارای رزولوشن بالا بوده، فیلتر و ویرایش مناسبی داشته و به نحوی چیدمان شده باشد که بتواند به راحتی توسط مخاطب استفاده شود.

  • افزایش فعالیت

ساخت و انتشار محتوای مناسب روزانه، رقابت، تلاش در جهت از بین بردن بازخوردهای منفی، مباحثه، پرسش و پاسخ فعال، همه اینها منجر به افزایش ارتباطات و تبادل اطلاعات در شبکه های اجتماعی شما خواهد شد.

  • محتوا

استفاده از محتوای روزانه به صورت بلاگ درباره صنعت مد و فشن مورد نظر شما می تواند پیشنهاد خوبی برای جذب مخاطبانتان بوده و برای آنها مفید باشند. افراد بسیاری هستند که نیازمند اطلاعاتی پیرامون صنعت مد می باشند. بنابراین هنگام طراحی سایت فروشگاهی خود و گسترش آن به شبکه های اجتماعی، دقت کنید که محتوای تولید شده تنها به معرفی برند شما و اطلاعات مربوط به آن محدود نشده و مزیت های خاصی را برای کاربران و مشتریان شما ایجاد کرده و توجه شان را جلب کند.

اگر کسب و کار شما در صنعت مد و فشن جایگاه خود در شبکه های اجتماعی را یافته و اطمینان داشته باشید که حساب های شخصی شما کارایی داشته و نتیجه مورد نظر را برایتان به آورده و کارتان در آن ها به اتمام رسیده است، شک نکنید که رشد و پیشرفتتان متوقف شده است؛ شبکه های اجتماعی مرتبا در حال تغییر است و روش های قدیمی بهبود این مدیاها نمی تاند کمک کننده باشد. امروزه، پیشنهاد مناسب استفاده از شرکت های طراحی سایت تهران است که علاوه بر طراحی سایت شرکتی شما، خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز ارائه داده و می توانند بهینه سازی سایت و شبکه های اجتماعی شما را همزمان به انجام برسانند و به شما برای حرکت رو به جلو، مشاهده آینده و عدم استفاده از ایده های به روز نشده کمک کننده باشد.

شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ چه کاری برای شما انجام می دهند؟

  1. خلق و بهبود محتوا، با استفاده از توسعه مهارتهای استفاده از سوشال مدیا.
  2. همکاری با روش های آنالیز و افزایش اعتبار مشترکین استفاده کننده از خدمات آنها.
  3. ایجاد همکاری قابل قبول و اعتمادسازی متقابل با نویسندگان وبلاگ های پر بازدید و افراد مشهور برای تبلیغات.
  4. استفاده از کانال های ارتباطی قوی برای بهبود و توسعه حساب های شخصی شما.

مد و فشن، مفاهیمی کوتاه مدت هستند؛ آنچه دیروز به عنوان مد مورد قبول بوده است، امروزه دیگر مورد تقاضا نیست. بنابراین این، آژانس ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز، در این مسیر اهداف کوتاه مدت را در نظر می گیرند. فشن مارکتینگ، تا حدودی با مفهوم بازاریابی سنتی که گذشته وجود داشته متفاوت است. صاحبان این کسب و کارها، همواره نیاز به شناسایی مشتریان و رقبای خود، شناخت خواست مشتریان و توجه به این درخواست ها دارند. شرکت های ارائه دهنده این خدمات، بر روی جزئیات کوچک و ویژگی هایی از محصولات متمرکز می شوند که در آینده نقش کلیدی در موفقیت مجموعه شما به عهده خواهد داشت.

11 آذر 1396

دیدگاه های این مقاله