09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

طراحی سایت یا سئو یا رسانه های اجتماعی ؟؟؟

اگر شما فقط روی طراحی گرافیک وبسایتتان تمرکز کردید نه چیز دیگر، شاید یک وبسایت زیبا که به سختی یافت میشود را به دست آورده باشید.

اگر شما فقط روی طراحی گرافیک وبسایتتان تمرکز کردید نه چیز دیگر، شاید یک وبسایت زیبا که به سختی یافت میشود را به دست آورده باشید. اگر شما تنها روی بهینه سازی موتور جستجور تمرکز کردید، سایت شما احتمالا نسبت به روبات هایی که در گوگل هستند محیط صمیمانه تری نسبت به آنچه که مشاهده میشود داشته باشد. که می تواند در نرخ تبدیل سایت شما تاثیر منفی بگذارد. اگر شما فقط روی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید نه چیز دیگر، ممکن است بازگشت سرمایه مطلوب خود را به دست نیاورید.

طراحی سایت ، سئو ، رسانه های اجتماعی سه جز یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موفق هستند. اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما، را پیدا کنند شما به یک موتور جستجوی قدرتمند نیاز دارید. اگر میخواهید بازدیدکنندگان برای خرید با شما تماس بگیرند؛ شما به یک طراحی وب سایت قدرتمند نیاز دارید. اگر شما میخواهید دهان به دهان برای خود بازاریابی کنید به شبکه های اجتماعی نیاز دارید.

به عنوان صاحب یک تجارت، شما باید بدانید که فقط یک استراتژی بازاریابی آنلاین وجود ندارد. ممکن است بسیاری حرف ها در رسانه های اجتماعی رد و بدل شود که شاید برای بازاریابی شما مناسب یا نامناسب باشد. به همین دلیل ما همیشه بررسی خود را با بررسی اهداف تجاری آغاز میکنیم.

زمانی که مشتریان از ما میپرسند، چقدر باید در سئو هزینه کنیم؟ یا آیا باید یک صفحه فیسبوک برای تجارتم داشته باشم یا آیا نیاز دارم که در طراحی سایتم تغییری ایجاد کنم؟ پاسخ ما بر اساس مرتبط بودن با اهداف تجاری خواهد بود.

مطالعه بیشتر  سئو برای دارندگان کسب و کارهای کوچک

اینجا برخی از سوالات که در طول مشاوره های استراتژِی های بازاریابی مشاهده می شود را میبینیم:

  • اهداف شما چیست؟ اکنون چه چیزی برای شما موثر و چه چیزی بی تاثیر است؟
  • چگونه مشتریان جدید را جذب میکنید؟ در هر یک از این مسیرها چقدر هزینه میکنید؟
  • چه درصدی از مشتریان جدید از منطقه مشخصی هستند؟
  • چگونه مشتریان فعلی خود را حفظ میکنید؟
  • از چه روش هایی برای تکرار خریدها استفاده میکنید؟
  • اهداف اولیه شما در وب سایت چیست؟
  • برای جذب مشتریان جدید چه برنامه ای دارید؟
  • برای خدمت رسانی به مشتریان کنونی چه کاری انجام می دهید؟
  • برای تست بازار جدید آماده هستید؟
  • اکنون در بازاریابی اینترنتی چه کار میکنید؟
  • تا چه میزان با استراتژی های بازاریابی شما تناسب دارد؟
  • تا چه میزان استراتژی های بازاریابی شما با اهداف شما سنخیت دارد؟
  • و اهداف تجاری شما چقدر با اهداف زندگیتان مطابقت دارد؟

فقط با انداختن نگاهی به تصاویر بزرگ در پاسخ به این سوال که چقدر باید برای سئو هزینه کرد؟ یا لازم است در شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم؟ فراموش نکنید یک استراتژی بازاریابی که میتواند برای یک نفر معجزه کند ممکن است برای فرد دیگری فایده ای نداشته باشد.

به همین دلیل مشاوره در کسب و کار می تواند کمکی شایانی در حصول اطمینان از روش بازاریابی به شما کمک کند.

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید:

5 اسفند 1395

دیدگاه های این مقاله

2 × 1 =