09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

بازاریابی وب سایت

شما می بایست وب سایتی طراحی کنید که با مخاطبان هدفتان سخن بگوید.

شما که در حال حاضر خواننده این مقاله هستید، موسس و یا طراح یک وب سایت هستید. وب سایت جدید شما ساخته شده است. حال چه گام هایی دیگری نیاز است تا ترافیک سایت شما را افزایش دهد؟

شما می بایست وب سایتی طراحی کنید که با مخاطبان هدفتان سخن بگوید. برای نیل به این هدف لازم است که تحقیقات کامل بازاریابی در این موضوع داشته باشید تا به طور کامل بدانید که چه مواردی برای افزایش ترافیک و قابل رویت بودن وب سایت شما مورد نیاز است. در ادامه برخی از این گامها را برایتان بیان می کنیم.

  1. بهینه سازی موتورهای جستجو. از طریق فرآیندهای سئو است که می توان حجم ورودی بازدیدهای وب سایت شما را افزایش داده و تضمین کرد که وب سایت شما توسط موتورهای جستجوی اصلی ایندکس می شود؛ بنابراین افزایش رتبه صفحه شما ایجاد شده که به معنای افزایش ترافیک و بهبود وضعیت کسب و کارتان به دنبال طراحی وب سایت خواهد بود.
  2. در اختیار داشتن یک بلاگ. افراد بلاگ ها را دوست دارند زیرا باعث ایجاد حس نزدیکی بین کمپانی و مردم شده و آنها احساس می کنند شرکت در با زبان آنها سخن گفته و همچنین اطلاعات مورد نیاز آنها درباره خدمات و محصولات و همچنین مسائل جانبی مرتبط با موضوعاتی که به دنبال آن هستند را می توانند از این طریق بیابند. محتوای خود را جذاب نوشته و سادگی را شرط اول آن قرار دهید. طراحان وب سایت شما می توانند بخشی را به عنوان بلاگ بر روی سایت شما قرار دهند. بنابراین برای ایجاد این بخش مهم در وب سایت با آنها مشورت کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قابل توجه بوده و برای کسب و کار و صنعت کار شما بار معنایی بالایی دارد.
  4. وب سایت خود را در یک سایت صنعتی و یا دایرکتوری صنعتی سابمیت کنید. با اینحال، مراقب دایرکتوریهایی که از شما درخواست لیستهای آپگرید دارند باشید. اطمینان حاصل کنید که دایرکتوری شما به طور گسترده مورد استفاده و پذیرش صنعت مورد نظرتان قرار گرفته باشد. دقت کنید همواره سایت خود را با سایت های مشهور و معروف گره زده و از آنها برای تبلیغات و یا بک لینک های خود استفاده کنید. در این صورت است که طراحی سایت شرکتی شما در مسیر درستی حرکت خواهد کرد.
  5. لینک های خود را با سایر سایتهای مشهور و پر بازدید که مرتبط با موضوع کسب و کار شما هستند به اشتراک بگذارید.
  6. می توانید از تبلیغات درون روزنامه ها و مجلات وابسته به صنعت مورد نظرتان نیز برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. رویدادی را پیدا کنید که ممکن است خبرهای ارزشمندی در آن تولید شود. سپس مقاله مرتبطی بنویسید و برای این نشریه بفرستید و به آنها اطمینان بدهید که لینکی در وب سایت شما از این مجله قرار خواهید داد. از راه های سنتی برای تبلیغات وب سایت و مدیاهای خود استفاده کنید.
  7. دقت داشته باشید که می بایست آدرس وب سایت خود را بر روی تمام کارتهای ویزیت، استندها، بنرها، بروشورها و کتابچه های منتشر یافته خود ثبت کنید. از طراحی پوستر و بنر غافل نشوید.
  8. وب سایت خود را در فروم های آنلاین پروموت کنید. هزاران فروم و جامعه مجازی و سایت های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین، توییتر و.. وجود دارند که می شود از فضای آن برای تبلیغات خود بهره ببرید.
  9. از تبلیغات سنتی و مدرن همزمان بهره ببرید. استفاده از امکان پرداخت با کلیک برای این کار مناسب است که برای این کار بهتر است با تیم طراحی سایت صحبت کنید.
30 دی 1396

دیدگاه های این مقاله

دوازده + 20 =