09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

پنج عنصر ضروری برای فروشگاه آنلاین

وب سایتهای تجارت الکترونیک گام به گام در حال تبدیل شدن به یک جایگزین بهتر برای فروشگاه های خرده فروشی سنتی می باشند.

وب­سایتهای تجارت الکترونیک گام به گام در حال تبدیل شدن به یک جایگزین بهتر برای فروشگاه های خرده فروشی سنتی می­باشند. لیست مزایای آن بی پایان است. با این حال جایگزینی خرده فروشی ها به دلیل تجربه خرید در یک فروشگاه فیزیکی سخت است. با این وجود راه هایی برای ایجاد تجربه الکترونیک درخشان وجود دارد.

پنج عنوان زیر چیزهایی هستند که باید درهنگام ایجاد/بهینه سازی  یک وب­سایت تجارت الکترونیک به یاد داشته باشید.

  1. محتوا قانع کننده

ازآنجا که مشتریان، محصولی را تازمانی که نخرند احساس نمیکنند، مهم است که به آنها بهترین برداشت ممکن از محصول را بدهیم. آنها باید با محتوای شما قانع شوند.

  1. ناوبری بهینه و گردش کاربران

ازآنجا که این یک واقعیت شناخته شده است که داشتن یک پلت فرم تجارت الکترونیک مزایای بسیاری دارد، رقابت در این بازار بسیار بالاست. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در هنگام توسعه پلت فرم تجارت الکترونیک به خاطر سپرد، ارائه بهترین تجربه ممکن به منظور حفظ رضایت مشتریان است. چه این موضوع توسط یک مفهوم شهودی انجام شده باشد چه یک طراحی بسیار کاربردی.

  1. فرایند پرداخت کاربر پسند

پرداخت خوب یک عنصر فوق العاده مهم در تجربه تجارت الکترونیک است. اگر چه ممکن است یک کاربر به طور کلی یک محصول را دوست داشته باشد، اما اگر آنها با شک و سردرگمی وارد فرایند پرداخت شوند، احتمالاً خرید را رها کنند.

  1. پشتیبانی مشتریان

این یک همراهی قطعی برای مشتریان شماست، که بدانند شما برای کمک اینجا هستید. با افزایش استفاده از موبایل و رسانه اجتمایی، اجباریست که هر طور که ممکن است این قطع ارتباطات را حل کنیم.

  1. دسترسی از طریق دستگاه های موبایل

عملکرد موبایل به سرعت در حال پیشرفت است و مدیران اجرایی در شرکت های بزرگ در نهایت شروع به دیدن این پتانسیل و اضافه کردن آن به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود هستند.

نتیجه گیری

فروشگاه اینترنتی طراحی کنید که جذاب و الهام بخش باشد. نام تجاری یک عامل مهم در ایجاد احساسات است. اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان بهترین تصویر ممکن را دریافت کنند تا در خرید خود اعتماد به نفس داشته باشند. قرار دادن ویدئو میتواند یک ویژگی بارز و مهم باشد.

هنگامی که یک مشتری علاقمند است، مطمئن شوید که آنها را از دست نمیدهید. محصولات باید بطور سریع و کارامد در دسترس باشند. لمس سهل الوصول میتواند یک موضوع قابل افزایش خوب باشد. اما مطمئن شوید که قابلیت استفاده هدف اصلی است.

سپس موضوع خرید پیش میاید. جایی که قابلیت استفاده، یک کلید است. در توجه به اطلاعات شخصی به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، که مورد نیاز برای گرفتن محصول است. همچنین اطمینان حاصل کنید از اشتراک گذاری اطلاعات دقیق در مورد خرید.

خدمات رسانی به مشتریان را فراموش نکنید. مهم نیست که یک فروشگاه چقدر کامل به نظر برسد، همیشه وجود مشکلات و پرسش ها اجتناب ناپذیر است. راه حل های بزرگ، ویژگی هایی از قبیل چت زنده، پشتیبانی رسانه های اجتمایی یا پشتیبانی از طریق تلفن می­باشد.

28 اسفند 1395

دیدگاه های این مقاله

دوازده + 11 =