09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

اجازه ندهید فروش شما با شکست مواجه شود

اهمیت توسعه کسب و کار آن است که مشتریان برند شما با یک نرخ ثابت رشد کرده و از کاهش این تعداد جلوگیری شود.

یقینا هر شرکت و یا کسب و کاری، یک دوره زمانی با فعالیت بالا و رونق و آرامش را پشت سر گذاشته است. هنگامی که احساس می کنید شرکت و کسب و کار شما در حال پیشرفت است، زمان مناسب برای فعالیت فرا رسیده است؛ درست پیش از آن كه فروش شما تحت شرایط ناگوار و اتفاقات غیر قابل اجتناب به سطح پایینی افت کند.

اهمیت توسعه کسب و کار آن است که مشتریان برند شما با یک نرخ ثابت رشد کرده و از کاهش این تعداد جلوگیری شود. با اینحال، دلایل اصلی کاهش فروش ممکن است موارد زیر باشد:

  1. رها کردن مشتریان، عدم پاسخگویی به آنها
  2. استراتژی های نامناسب بازاریابی
  3. عدم تلاش کافی در هنگام کار با مشتریان.. و بسیاری دلایل دیگر

یک شرکت خوب، نیاز به تبلیغات ندارد! تنها چیزی که به آن نیاز دارد، پیشنهادات مناسب و حرفه ای برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود، ترکیب بندی زیبا، توجه و تمرکز بر مشتریان بالقوه خود و تبدیل آنها به خریداران ثابت است.

از ابزارهای مدرن همانند اینترنت برای نمایش دستاوردها و مزیت های خدمت و یا محصولتان بهره برده و ریتم فروش خود را در بالاترین حد ممکن نگه دارید. به خاطر داشته باشید، با استفاده از بسترهای نوین فناوری مانند شبکه های اجتماعی، با از دست دادن تعدادی از مشتریان قدیمی می توانید به یافتن مشتریان جدید امیدوار باشید زیرا همواره در معرض دید قرار دارید. البته، برای بهبود کسب و کارتان در محیط های دیجیتال نیاز به گذشت زمان، تلاش و دانش هدفمند در این زمینه را دارید. اغلب کمپانی ها از آنچه دارند اعلام رضایت می کنند. انتظارات آنها از تبلیغات تلویزیونی که برای آن هزینه های گزاف می دهند برآورده می شود؛ درحالیکه تنها 10% از خریداران بالقوه شما برنامه های تلویزیون را تماشا می کنند، 90% باقی مانده، عمده زمان خود را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام گذرانده و یا از وب سایت های موجود در اینترنت استفاده می کنند؛ بنابراین رقبای شما که پیش از این اقدام به طراحی سایت شرکتی و ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی کرده اند، یک گام از شما جلوتر بوده و جایگاه خود را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده اند. با اینحال، نداشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه ها، مشکل اساسی محسوب نمی شود زیرا شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و یا طراحی سایت در تهران و سایر شهرهای کشور، متخصص ساخت و ایجاد مدیاهای گوناگون برای شناخته شدن برند شما به تمامی علاقه مندان به حوزه کسب و کارتان می باشند؛ این شرکت ها به شما کمک می کنند تا نقاط قوت خود را برجسته تر نشان داده و نقاط ضعف را تا حد ممکن از دید مخاطبان دور نگاه دارید.

این کمپانی ها، پیش از شروع به کمپین تبلیغاتی برای شما، درباره کسب و کار شما و ویژگی های جزئی موجود در زمینه کاری تان تحقیق و جستجو کرده و مخاطبان هدف مناسب را انتخاب کرده و شروع به فعالیت می کنند:

بازاریابی از طریق سوشال مدیا: توسعه استراتژی های بازاریابی، مدیریت تبلیغات و خلق محتوای مناسب و به روز برای شبکه های اجتماعی، شامل محتوای متنی و تصویری، در این مسیر قرار دارد.

بهبود موتورهای جستجو: آنالیز وب سایت آنالیز وب سایت، یافتن کلمات کلیدی مناسب با زمینه کاری شما، ساخت لینک و بک لینک.

بازاریابی محتوا: خلق محتوا (مقالات، بلاگ، اینفوگرافیک، طراحی پوستر ، ویدئوهای وایرال و…). بارگذاری و نشر اطلاعات (سازماندهی). سنجش عملکرد محتوا به طور دوره ای و رفع اشکالات و پوشش دهی نیازها.

مدیریت پرداخت با کلیک: یافتن کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات گوگل و بینگ.

آنالیز بازدید آنلاین: سنجش و آنالیز ترافیک وب سایت، آنالیز رقبا، گزارشات مربوط به محتوا، سنجش و ردگیری قابل مشاهده بودن در موتورهای جستجو.

با استفاده از دانش و ویژگی های مثبت شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ مناسب، خود را در صف اول فروش قرار دهید. نشان دهید که توانایی مواجه شدن با هر مشکل و محدودیتی را داشته و از آن به نفع خود استفاده می کنید. با این روش، نه تنها به کارکنان خود اعتماد به نفس خواهید داد، بلکه تصویری حرفه ای و منحصر به فرد از موقعیت خود به مخاطبان داده و بر همین اساس بازخورد مناسبی را از آنها دریافت خواهید کرد. به خاطر داشته باشید، تلاش شما هرگز بیهوده نمی باشد؛ در هر سطحی که کسب و کارتان قرار دارد، از تلاش باز نایستاده و همواره به معرفی خدمات خود مشغول باشید تا در ذهن مخاطبان باقی بمانید.

19 آذر 1398

دیدگاه های این مقاله

بیست − سیزده =